Współpraca z przedszkolami

Dance Intensive współpracuje z prywatnymi przedszkolami na terenie Opola

Kraina Marzeń


Bajka


www.bajka-opole.pl

Centrum Kreatywności - Opolskie Centrum Montessori


sprawdź ich na Facebooku

kliknij tutaj

Bajkowo


www.bajkowo-opole.pl/

Zapraszamy do kontaktu
Twoje Przedszkole


608 006 665

biurodanceintensive@gmail.com

 

Jesteśmy otwarci na nowe kontakty z innymi przedszkolami.

Anna Tarka

Instruktor

 

Jestem z wykształcenia psychologiem i słuchanie innych to moja pasja. Wspaniale jest słuchać dzieci, kiedy spotykam się z nimi na zajęciach  i opowiadają różne historie, które ich pasjonują. Każde chce być zauważone, chce się pochwalić nową sukieneczką czy autkiem. Chcą być docenione i tak też je traktuję… z szacunkiem.

Od 13 lat realizuję zajęcia taneczne dla wszystkich grup wiekowych. Posiadam dyplom Instruktora Tańca Jazzowego (uzyskany po 2 letnim kursie, który odbył się w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie, Ministerstwo Kultury i Sztuki). Jestem z wykształcenia Psychologiem oraz dodatkowo ukończyłam szkolenia z zakresu Coachingu w Coaching House w Katowicach. Na dzień dzisiejszy prowadzę własną działalność gospodarczą Dance Intensive, szkołę tańca.

Creative Movement

Improwizacje Taneczne

 

Nauczanie przedszkolaków pierwszych kroków tanecznych to wielka odpowiedzialność, ale także wspaniałe doświadczenie i niesamowity przywilej. Maluchy mają w sobie ogromne pokłady kreatywności, które mogą zostać uzewnętrznione tylko i wyłącznie przez osoby, które prowadzą ich edukację w sposób bardzo uświadomiony.

W trakcie mojego wieloletniego doświadczenia z najmłodszymi przedszkolnymi tancerzami miałam do czynienia z różnymi dziećmi. To czego dowiedziałam się na ich temat to, to że:


  1. potrafią się skupić tylko na jednej czynności na raz.
  2. Ich umiejętności motoryczne zależą bezpośrednio od ich fizycznego dojrzewania. Nikt nie  jest w stanie ani tego przyśpieszyć ani zwolnic. Najważniejsza jest akceptacja dziecka w tym punkcie, w którym jest.
  3. Patrząc na młodego 3 letniego tancerza nie jesteśmy w stanie stwierdzić jakim dorosłym tancerzem się stanie. Wyciąganie wniosków na tym etapie jest niepotrzebnym szufladkowaniem dziecięcego potencjału. Należy być cierpliwym i współtowarzyszyć im w tej ścieżce rozwoju, a może się okazać że najbardziej nieporadne dziecko stanie się wspaniałym tancerzem światowej klasy.

Informacje dotyczące współpracy


  • Opcja 1 - Wystawiamy Fakturę dla przedszkola za prowadzenie zajęć dla grupy - 60 zł/30 minut
  • Opcja 2 - Podpisujemy umowy z rodzicami na kwotę 38 zł/osobę/ 4 spotkania w miesiacu po 30 minut
  • Prowadzimy zajęcia dla grup przedszkolnych w każdym wieku oraz dla grup żłobkowych najstarszych

Jak wyglądają zajęcia z ruchu kreatywnego i improwizacji tanecznych
Anna Tarka - Dance Intensive (program oparty o 12 letnie doświadczeniu)

 

  1. Zawsze rozpoczynamy od rozgrzewki całego ciała, do energetycznej muzyki, która już na wstępie pobudza dzieciaki do aktywności. W zależności od grupy wiekowej przedszkolaków dodaję trudniejsze elementy rozgrzewkowe z zakresu techniki jazzowej lub typowych ruchów Street Dance.
  2. Już na samym początku, póki uwaga młodych tancerzy jest na najwyższym poziomie wspólnie uczymy się kilku podstawowych kroków tanecznych (w zależności od wieku: dla młodszych jazz i street Dance, Baby Balet, a dla 5-6 latków dodatkowo też Salsa). W ten sposób co tydzień przypominane kroki są zapamiętywane przez ciało przedszkolaków.
  3. Kolejnym etapem są improwizacje taneczne. Zabawy  te są tworzone przeze mnie w taki sposób, aby dzieci mogły swobodnie dać ujście swojej kreatywności w tańcu. Dodatkowo stymuluję je do szukania w ciele nowych ruchów oraz słuchania i reagowania na każdy rodzaj muzyki.
  4. Czwartym etapem jest ruch kreatywny. Zabawy taneczno-ruchowe, w trakcie których dzieci zwiększają swoje możliwości taneczne w ciele. Rozciągnięcie nóg przy zabawie
    w Pizzę, zakresy ruchu przy zabawie w ptaki i robaki, skoki przez rzeczkę, a także udawanie różnych ruchów zwierząt przy afrykańskiej muzyce. Bawimy się także w rozpoznawanie przestrzeni, orientacji lewo-prawo. Guma z kolei pomaga przy refleksie.
  5. Każde zajęcia kończymy oczywiście „naleśnikiem” i wspólnym okrzykiem „hip hip, hura!”